Vyhledej
Zvičina > Názory/komentáře > Jan Holan

Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat, Twitter - co s tím vším?

Redakce / 14.02.2016, meob
V sobotu 13. února jsem byl v Praze na konferenci New media inspiration ("inspirace novými médii"), abychom nebyli s našimi portály pozadu. Už dle názvu se jednalo o semináře o sociálních sítích, youtube a youtuberech atp., ale také o školství, či rozdílech mezi generacemi. Poznatky?
 
Těžko lze vše shrnout do souvislého textu, tak jen hesla bez ladu a skladu, některá dokonce štípnutá od diskutujících na Twitteru. Někdy s komentářem, někdy bez.

- Mladí houfně opouštějí facebook a stěhují se tam, kam na ně nemohou rodiče, povětšinou Snapchat, ale i další. 
 Jak s tím naložit - nevím.

- Na facebooku se mladí lidé nebojí Velkého bratra, ale vlastního mladšího bráchy, který jim komentářem shodí fotku. (Josef Šlerka)

- Generace X si hrála venku, generace Y na počítači, generace Z se na počítači kouká, jak si někdo jiný hraje na počítači. (Josef Šlerka)

- Základní skladba předmětů vyučujících na našich školách je z roku 1848! (Ondřej Štefl, SCIO)

- Nespoléhejte na školu! Zadejte do vyhledavače MOOC a najdete kurzy řady světových univerzit. (Ondřej Štefl, SCIO) 

- Starší občané nedávají na youtube žádná videa, protože tam oni sami pro sebe nic nenachází! 
Tak pozor - na tom už dlouho poctivě na Královédvorsku pracujeme! Znáte vůbec náš Youtube kanál? Podívejte se ZDE 
Máme již překrásných 18284 shlédnutí všech našich 68 videí a 33 fanoušků! Takže.. jsme youtubeři! :-) I když oproti 136 000 fanouškům Johnyho Machetty, nebo 340 000 Tery Blitsen jsou to čísla poněkud směšná.. :-)

- Nejlepší přednáška byla od 40plus youtubera jménem Rostislava Oboňa - nelze vybrat jedno téma - prostě zážitek. Doporučuje 99 % zúčastněných. 
Zkuste další jeho povídání, či přímo videa ZDE.

- Dříve se tomu říkalo podomní prodejce, nyní... youtuber. Jinak řečeno: staré lidi chráníme obecní vyhláškou, ale děti nechráníme nijak. A přitom mladí youtubeři už dávno netočí jenom o tom, co se jim líbí, nebo nelíbí, ale také o tom, co si firmy zaplatí, aby "recenzovali". A oni to zcela nepokrytě nejen dětem cpou. 
 Hned večer jsem si s desetiletým synem povídal o tom, co je a co není ve videích, které sleduje, reklama. Měl to hodně zajímavě v hlavě srovnané.

- Známe to na youtube všichni. Pustíme si klip AC-DC a za 2 hodiny koukáme na hrající si koťátka. 

- Když si dobře nastavíte Twitter, tak můžete některé informace vědět i o půlhodiny dříve než světová media. (Filip Horký). 
 Nebudeme to dělat, tady tolik nepospícháme :-)

- Lidé v Asii si kupují falešná rovnátka, aby vypadali IN na selfie fotkách na sociálních sítích.
 Nepotřebujete rovnátka? :-)

Horní fotka - vypůjčená z twitteru časopisu o internetu www.Lupa.cz
Dolní fotka - foto z okna posluchárny Filozofické fakulty, kde se konference konala. Chci jít znovu studovat! Klikněte na plný formát - ta Praha je prostě nádherná!





Další články MeOb s. r. o.

 

Související články
Setkání žen, které se chtějí prosadit na trhu práce

 
Vaše komentáře
 
 
Přečteno 706x
 
 
 
Zpět
Kontakt

MEOB s.r.o.

Provozovatel portálů: 
www.Královédvorsko.cz
www.Jaroměřsko.cz
www.ZvičinaTV.cz

Firemní komunikace: 
- návrh reklamní kampaně
- tvorba tiskových zpráv
- komunikace s dalšími médii
- pořádání tiskových konferencí
- zpracování foto a video obsahu
- nastavení a správa sociálních sítí
- linkbuilding

Sídlo:
Čechova 1203
Dvůr Králové nad Labem
544 01 
IČO: 04095413

fcb: Královédvorsko, Jaroměřsko, ZvičinaTV

Kateřina Sekyrková
tel.: 602 308 878, email: 
Jan Holan
tel.: 732 521 835, email:
Kalendář akcí