Vyhledej
Novinky emailem
Zvičina > Sport

Pojďte si dát přes léto trochu do těla - posilovna 24/7 GYM by Attitude vám pomůže

Redakce / 20.06.2022
Posilovny, nebo-li GYMy mohou být jednak načančané haly se supermodermími stroji a barem, kde k jonťáku dostanete i papírové paraplíčko, ANEBO to taky může být gym tradičního ražení, kde si nikdo na nic nehraje. Zkušený trenér vám vysvětlí, jak se který cvik cvičí a pak pečlivě dohlíží na správné provedení! A právě takový GYM se trochu tajemně ukrývá v Tyršově ulici jen kousek nad autobusovou zastávkou Oční škola.

FOTOGALERIE - Posilovna 24/7 GYM by Attitude - dejte si do těla :-)

Z ulice to vypadá, jako malý domeček v křoví, ale když to celé obejdete, tak se dostanete na obrovský dvůr s dvěma velkými halami a workoutovou sestavou před nimi. A to je 24/7GYM by Attitude - Nové království Lucky Sýkorové a jejího partnera Romana Rulfa, který je jedním z těch trenérů, kteří se o vás postarají. A třeba vás i dovede k výkonům, o kterých jste vůbec netušili, že jich jste schopni dosáhnout. 



Tyršova 648
Dvůr Králové nad Labem
544 01

tel: 777 229 464
e-mail: 24-7gym@ts-attitude.com
web: http://mowe.24-7gym.cz/
Instagram l Facebook



A jak to v GYMu chodí? 

Nejdříve si vás Roman Rulf vezme na 2 - 4 tréninky samotné - zjistí, jak jste na tom, vysvětlí princip cvičení a naučí vás pečlivé provedení všech základních používaných cviků.

Posléze docházíte dál na individuální tréninky, popřípadě s někým z přátel v malé skupince. A nebo se můžete zapojit 2 - 4x týdně podle potřeby do pravidených tréninků v pondělí, středu, pátek a v neděli od 18 do 19 hodin. 

Zde se potkává různorodá skupinka lidí. Společně si úplně bez problémů mohou zacvičit jak vymakaný svalovci, tak začátečníci, či lidé, kteří se ke sportování vracejí - třeba i s dost kilama navíc. 

Cviky všichni dělají podobné, pouze se lyší intenzita a hlavně použité závaží, odporová guma, odpor na veslařském, či šlapacím trenažéru. Společné tréninky jsou obrovsky motivační pro všechy zúčastněné. 

Zkušenější poradí začátečníkům, opraví techniku, či nabídnou dopomoc. Nikdo neřeší vzhled, či postavu toho druhého :-) 

Jak vypadá cvičební hodina?

Cvičení se skládá ze zahřátí během, na jednom z trenažérů, či se švihadlem. Dále pokračuje klidným silovým tréninkem a nakonec je nejdelší workoutová čás, která je kombinací síly a aerobního pohybu, kdy se cvičí hodně opakování několika málo cviků s menší váhou. A to vše v tempu a s doprovodem hudby. 

Čím si cvičení můžete obohatit?

Lucka Sýkorová si vás vezme do parády jako empatická výživová poradkyně, může vás také zvážit, změřit hodnoty podkožního tuku a různé další ukazatele, ze kterých vám půjde hlava kolem. Na druhou stranu když ale vydržíte makat 2 - 3x týdně alespoň 3 měsíce, plus si přidáte ještě kolo, nebo plavání na koupališti, tak proměřování za 3 měsíce může být moc prima zážitkem :-)

Dále můžete získat podobné fotky, či videa z vašeho cvičení - a to nejen na začátku a na konci, ale i z průběhu cvičení. O zveřejnění si pak samozřejmě rozhodnete sami. Je to ale prima motivace a hůře se z cvičení coufá :-)

Jan Holan - jeden z cvičenců ve fotogalerii

 
Vaše komentáře

Přidat komentář

Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:CAPTCHA
Přečteno 41x
 
Hodnocení článku:
Volná pracovní místa


Školní psycholog (ZŠ Sch. sady)

Ošetřoval/ka (Diakonie ČCE Dvůr Králové)


Kalendář akcí