Vyhledej
Zvičina > Podnikání

Ve Dvoře Králové rostou nové výrobní haly firmy JUTA

Redakce / 9.11.2016
Firma JUTA je největší firma regionu a tedy nás zajímalo, co dalšího firma ve Dvoře Králové chystá, zda to přinese další pracovní místa, či jak dlouho budou trvat těžké stavební práce.

FOTOGALERIE - Nové výrobní haly JUTA z dronu Ládi Válka

"Ve Dvoře Králové stále rosteme i na vzdory městu a navzdory tlaku na investice od ostatních měst, jako jsou Jaroměř, Turnov, Olomouc, kde máme všude závodyDokonce i starosta Bruntálu nás zve na jednání, abychom pomohli snížit nezaměstnanost v jejich regionu", napsal nám ředitel Juty Ing. Jiří Hlavatý. 

Detaily stavby nám v emailovém rozhovoru popsala Ing. Radmila Horáček Fiµakovská, která se za firmu JUTA stará o průběh stavby.

Co to tedy kousek od teplárny roste?

Bude zde umístěna výroba zemědělské a paletizační síťoviny. Jedná se o nový monoblok výrobních hal, který je navržen souběžně se západním průčelím stávající haly "Dietfurt". S halami souběžně vzniká i nová trafostanice s rozvodnou, vsakovací objekty, skladovací plochy a vnitroareálové komunikace. Monoblok je provázán se stávající skladovou halou vedle vrátnice pomocí spojovacího krčku. Stavba je tvořena třemi výrobními halami, které jsou směrem k ulici doplněny ještě třípodlažní administrativní přístavbou. Oficiáně se stavba jmenuje: "Rozšíření výrobního závodu JUTA a.s., výrobní závod 01, Raisova ul. č. p. 3032 - výrobní hala SO 28".

Dojde po dokončení stavby ke zvýšení počtu pracovních míst?

Z počátku se zaměstnanost nezmění. Jedná se o vybudování nových prostor pro stávající výrobu se stávajícími zaměstnanci tak, aby následně mohla proběhnout rozsáhlá modernizace stávajících budov z minulého století. Postupně potom dojde k navýšení výroby a tím i k poptávce po nových zaměstnancích.

Na jak dlouho jsou plánované těžké stavební práce, zejména provoz těžkých náklaďáků?

Zemní práce už nyní končí, montáž železobetonového skeletu pak skončí v lednu. Provoz "náklaďáků" probíhá především ulicí 28. října a Heydukova, neboť vytěžená zemina je odvážena do našeho závodu JUTA 14, Borka v souladu s příslušným povolením na ukládání zeminy. 

Kdy se plánuje dokončení stavby?

Uvedení do provozu je plánováno na podzim 2017.

Děkuji

Foto: Láďa Válek Z ptačího pohledu

Související články
JUTA a Dvůr Králové nad Labem
Plnění úkolů Senátora - Jiří Hlavatý hodnotí 2 roky své senátorské práce
Automobilka v Kvasinách chce více autobusových spojů v kraji včetně Dvora Králové. Jejich provoz sama uhradí.
Vaše komentáře

Přečteno 4929x